GARANCIÁLIS SZERVIZ

Reklamáció esetén  a terméket a kereskedőnél is leadhatja, vagy a vásárlást igazoló bizonylattal és a kitöltött reklamációs űrlappal együtt elküldheti közvetlenül szervizünkbe a következő címre:

Laskai Osvát Bt. – CARNEO
Béla király u. 6.
2500 Esztergom

Lépjen kapcsolatba a hivatalos szervizzel: reklamacio@carneo.hu

Technikai támogatás: info@carneo.hu

A reklamált terméket kijavítják vagy új termékre cserélik, amint a hibát azonosították. Abban az esetben, ha a termék nem hibás, az ügyfélnek a szervizosztály nyilatkozatában azt tanácsoljuk, hogy forduljon a műszaki ügyfélszolgálathoz.

A lezárt reklamációt követően a csomagját a GLS futárszolgálat kézbesíti egy Ön által megadott címre.

A hagyományos garancia a CARNEO termékekre 2 év, a termékekben található akkumulátorok kivételével, amelyekre 6 hónap garancia vonatkozik.

Műszaki támogatás: info@carneo.hu

Reklamációs űrlap

Jótállási jegy : letöltés

Fogyasztói jogvitákban a fogyasztónak jogában áll eljárást kezdeményezni a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarát működtető békéltető testület előtt. Az egyes békéltető testületek székhelyéről, telefonos elérhetőségéről, internetes elérhetőségéről és levelezési címéről itt tájékozódhat: http://bekeltetes.hu/