GARANCIÁLIS SZERVIZ
Reklamáció esetén a terméket a kereskedőnél is leadhatja, vagy a vásárlást igazoló bizonylattal és a kitöltött reklamációs űrlappal együtt elküldheti közvetlenül szervizünkbe a következő címre:
Laskai Osvát Bt. – CARNEO
Béla király u. 6.
2500 Esztergom
Lépjen kapcsolatba a hivatalos szervizzel: reklamacio@carneo.hu
Technikai támogatás: info@carneo.hu
A reklamált terméket kijavítják vagy új termékre cserélik, amint a hibát azonosították. Abban az esetben, ha a termék nem hibás, az ügyfélnek a szervizosztály nyilatkozatában azt tanácsoljuk, hogy forduljon a műszaki ügyfélszolgálathoz.
A lezárt reklamációt követően a csomagját a GLS futárszolgálat kézbesíti egy Ön által megadott címre.
A hagyományos garancia a CARNEO termékekre 2 év, a termékekben található akkumulátorok kivételével, amelyekre 6 hónap garancia vonatkozik.
Műszaki támogatás: info@carneo.hu
Jótállási jegy : letöltés
Fogyasztói jogvitákban a fogyasztónak jogában áll eljárást kezdeményezni a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarát működtető békéltető testület előtt. Az egyes békéltető testületek székhelyéről, telefonos elérhetőségéről, internetes elérhetőségéről és levelezési címéről itt tájékozódhat: http://bekeltetes.hu/